JAVASLATOK

 line

AMI SOK HELYEN BEVÁLIK AZT ÉRDEMES HASZNÁLNI

 Kreatív ügyfeleinktől mi is mindig tanulunk. Így mindig friss szemmel tudunk visszatekinteni munkáinkra és ki tudjuk emelni a követendő jó dolgokat. Érdemes őket megfontolni.

 

MOSOLYGÓ KEDVES ARCOK ÉS ELHIVATOTT SZAKÉRTELEM

lineAzt fejezz ki vállalkozásunk, amit szeretnénk üzenni

 A tárgyak bármennyire is szépek emberek nélkül sosem lehetnek annyira barátságosak, amennyire szeretnénk. Minden vállalkozáson emel , ha a látogató kellemes környezetbe mosolygó emberek közé csöppen. 

 SZAKÉRTELMI PÉLDÁK:  PÉLDA 1 

VENDÉGVÁRÓ PÉLDÁK:  PÉLDA 1

JÁTÉKKAL SOKKAL KÖNYEBB

line

Fogalmazzuk meg üzenetünket és jatszassuk el az emberekkel

 Játszva tanulunk, tartja a mondás !  És milyen igaz. Ki nem szeretné ügyfeleinek a legújabb üzeneteit játékosan eljuttatni, úgy, hogy azt Ő akarja. Erre jó lehetőség a játék, mely a sétánkon belül a helyszínek között navigálva zajlik. Az üzenet úgy ivódik be a leendő ügyfelekbe, hogy közbe még kérnek belőle.

PÉLDA1:  fogadó oldallal;  fogadóoldal nélkül

PÉLDA2:  fogadó oldallal;  fogadóoldal nélkül

 

NARRÁLVA AZ IS ÉRTHETŐ AMI NEM LÁTHATÓ

line

Ha a helyek van története és el lehet mesélni akkor ven helye a narrálásnak

 Egy nézőpont csoportot kiválasztva aláfestő zenét vagy éppen narrációt is tehetünk  a virtuális sétánk alá. Ha mondjuk megvan egy múzeumnak a digitális idegenvezető hanganyaga, akkor abból részleteket lehet bevágni alá, hogy jobban el tudjon méllyülni a látogató a sétában és ezzel kedvet kapjon a helyszíni látogatásra is.

PÉLDA

 

ÉTTERME VAN?! 

line

Akkor az asztal választás biztos érdekelni fogja vendégeit

 Az asztal számozások megtalálhatóak az asztalok felett, így könnyebb dönteni. A vendége biztos lehet, hogy jó asztalt fog kapni, hisz lehetősége van döntenie. Az asztalok foglaltságát egyszerűen telefonon lehet ellenőrizni ugyanazokkal a jól ismert számokkal amiket a pincérek egyébként is ismernek.

 PÉLDA

KÉRJE AJÁNLATUNKAT

line

 

nyerjen ötleteket több száz elkészült sétából